Formulario de acceso protexido por Login Lockdown

O vindoiro dia 21 de novembro, o engenheiro e escritor, Francisco Xavier Alcalá Navarro falará dentro do ciclo, Língua, Cultura e País”, com a palestra intitulada “De Ferrol á Patagonia: Historia dumha Revoluçom”.

Xavier Alcalá, trás cursar os seus primeiros estudos no Instituto Concepçom Arenal d’O Ferrol, intitulou-se como Engenheiro de Telecomunicaçom na ETSIT de Madrid, para logo se doutorar em Informática no Departamento de Electrónica e Sistemas da Faculdade de Informática d’A Corunha. Foi professor associado aos Departamentos de Electrónica e Sistemas, e de Tecnologias da Informaçom e a Comunicaçom (Universidade da Corunha). Deu Cursos de Post-grao na Faculdade de Jornalismo da Universidade de Santiago de Compostela desde 1999, cursos para Post-graduados e Masters de Gestom das Telecomunicaçons na Universidade Católica Argentina e na Escola de Organizaçom Industrial (EOI) de Madrid. É membro do consello de administración de Editorial Galaxia.

A sua produçom literária abrange múltiplas facetas. Colaborador como colunista nos principais jornais galegos, em particular no Ideal Gallego e noCorreo Gallego, é também redator ocasional em diferentes revistas (Bit, Eco, Teima, Man Comum, Luzes da Galiza e Economia Gallega, entre outras). Escritor de numerosos  relatos curtos (Voltar, A Fundición, Piñón de Ferrol, Fora de obxectivo, A guerra de Creta, A semente aquecida da palavra…., etc), publicou diversas novelas (entre elas A Ínsua, A nosa Cinza, Código Morse, La Habana Flash, Alén da desventura, e Triloxía Evangélica memória). Ameno narrador de viagens (Viaxes no país de Elal, Informe do Paraguai, Arxentina, Antonio Soto Canalejo en A Galicia exterior, entre outras) completa a sua fecunda obra com incursións no género do ensaio e com diversas traduçons de novelas, sem esquecer as Guias da província da Coruña e a Memória do Ferrol. O seu labor literário foi premiado em diversas ocasións, entre elas com o Prêmio Blanco Amor e o  Prêmio da Crítica da Galiza.

 

 

Dia: 21 de novembro- Hora: 8 do serám
Local: Portas Ártabras, R/ Sinagoga 22
Cidade Velha . A Crunha