Formulario de acceso protexido por Login Lockdown

Murder Music: A History of Black Metal é un documental de música heavy metal de 2007emitido nacanle británica de pago por visión Rockworld TV . Murder Music céntrase en torno ao controvertidosubxénero do black metal . Foi escrito polo recoñecido xornalista de metal Malcolm Dome e presentado por René Ackermann de Rockworld TV e Contraband Candy, quen tamén foi produtor asociado do documental.

Os principais temas de Murder Music son: as orixes musicais do black metal, desde Birmingham , o grupo de heavy metal británico Black Sabbath ata os pioneiros do metal extremo de Newcastle , Venom ; o sentimento anticristián dos seus practicantes; as controversias en torno aos actos criminais ( incendio e asasinato ) da primeira escena norueguesa ; e o paradoxo dunha forma cristiá do black metal , representado pola banda norueguesa Frosthardr .

Entrevistan músicos dalgunhas bandas contemporáneas clave da escena, como Satyricon , Immortal , Mayhem , Dimmu Borgir e Cradle of Filth . Tamén son entrevistados algúns non músicos, incluíndo o editor da revista Terrorizer Jonathan Selzer e Didrik Søderlind, coautor do libro Lords of Chaos

O presentador de Murder Music , René Ackermann, coñeceu a escena da música black metal a finais dos 90. Afondou no seu coñecemento sobre o tema lendo Lucifer Rising de Gavin Baddeley e os xa mencionados Lords of Chaos . En 2006, Ackermann uniuse co director e coprodutor David Kenny para comezar a rodar o documental. [1]

Murder Music estreouse o venres 13 de abril de 2007 no Sky Channel 368 (tamén coñecido como Rockworld TV). Na mesma canle tamén se mostrou unha mirada detrás das escenas da realización do documental, titulada Murder Music: Backstage , que mostraba imaxes sen usar, así como entrevistas ampliadas e non vistas que perderon o corte final. [2]

O documental vincula as orixes do black metal co nacemento do heavy metal en si coa formación de Black Sabbath , coñecida polas súas primeiras letras inspiradas no terror , incluso se di que o baixista Geezer Butler , quen escribiu moitas das letras da banda será considerado o “padriño do black metal”. Axiña pasa á existencia dunha banda de nome similar, que tamén se confundía a miúdo con Sabbath, chamada Black Widow .

O acto teatral de Black Widow foi moi controvertido, xa que estaba baseado nun acto de maxia negra (indícase que a banda recibiu instrucións de Alex Sanders ) e contou con elementos impactantes para a época, como nudez ritual e armamento simulado. En entrevistas separadas, Kip Trevor (vocalista) e Clive Jones (frauta), ambos comparten as súas experiencias como Black Widow. Obsérvase un contraste entre ambos antigos membros, xa que Trevor rexeita o ocultismo como “curiosidade adolescente” e pasa á música como negocio, mentres Jones acéptase, mesmo tendo estatuas grotescas no seu céspede, nomeando un gran peixe negro no seu estanque en honor de Satanás. , e dando a entrevista vestindo agasallos de inspiración pagana.

Pasando á década de 1980, Jeffrey “Mantas” Dunn , guitarrista e membro fundador de Venom , considerado como a banda que acuñou o termo “black metal” no seu álbum homónimo de 1982, disipa a idea de que as letras da súa antiga banda trataban exclusivamente. co satanismo:

Se miras atrás no día das primeiras cancións de Venom, nunca foi estrictamente sobre o demo… Quero dicir, tiñamos cancións sobre sexo, tiñamos cancións sobre drogas. Temos cancións sobre asasinos en serie, todo ese tipo de cousas. Entón, basicamente, eran todo ese tipo de elementos escuros da vida, se queres. [3]

Tamén se entrevista a influínte banda de thrash metal Sabbat , que en lugar de falar directamente sobre o satanismo, prefire explorar as relixións europeas pagás precristiás. Os precursores do black metal Bathory e Mercyful Fate reciben mención de paso.

O anfitrión Ackermann sinala que a música se fai progresivamente máis extrema e, a continuación, introduce un segmento sobre a escena do black metal noruegués temprano , que deu unha imaxe e reputación únicas ao black metal. Menciónanse os incidentes e tensións en espiral, como o suicidio do vocalista de Mayhem Dead , as queimas da Igrexa e, finalmente, o asasinato de Euronymous por Varg Vikernes . Non obstante, os expertos musicais da escena metal coinciden en que os eventos foron moi sensacionalizados polos medios. O baterista de Tsjuder , Anti-Christian, mesmo califica o suicidio de Dead como “un truco de relaciones públicas “.