ramiro2

Lançamento de “Origem e Ruptura”, de Ramiro Vidal Alvarinho na Comuna.

Publicado el 9 marzo, 2019 | Literatura, Noticias, Prensa

ramiro

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

https://www.facebook.com/ramiro.vidalalvarinho

O terceiro poemário individual do autor residente em Oleiros canta-lhe à luita, ao amor e à morte Data: Sábado, 30 de Março

Hora: 20:00

Lugar: Centro Social A Comuna (Rua Doctor Ferrant, 8 – A Corunha)

Ramiro Vidal Alvarinho apresentará o seu terceiro poemário individual no Centro Social A Comuna. “Origem e Ruptura”, editado por M editora/Alberte Momán, evoca as luitas de juventude, o amor como experiência salvadora e a morte como o trauma constante que produz as rupturas da vida.

“Origem e Ruptura” chega num momento de câmbios na vida do autor, e reflicte umha olhada em certa medida mais nostálgica da experiência da luita, manifestando também umha certa amargura e fatalismo. Apesar do olhar mais adulto deste poemário, nom se perde o sentido da épica e nom se deixa de querer transmitir esperança pola vitória do povo perante as forças escuras. A cidade como umha geografia de guerras silenciadas e como cenário cheio de animais mitológicos é o lugar onde transcorrem os poemas. Colaboraçom com movimentos sociais Ramiro Vidal nasceu no Ferrol proletário dos anos setenta e viveu a sua pré-adolescência no bairro operário de Carança, num ambiente marcado pola traumática reconversom naval de meados dos oitenta.

Desde bem novo é umha pessoa politizada; militou em várias organizaçons políticas, sempre na esquerda patriótica e tem colaborado com o movimento squatter, com a luita pola língua, no movimento ambientalista, etc. Participou em muitos recitais poéticos e em diversas ediçons coletivas apoiando diferentes causas (duas das últimas: “Aldeas sen voz”, de Editorial Canela e “Versus Cianuro” de Edicións do Caldeirón) Durante anos estivo vinculado ao coletivo A Porta Verde do Sétimo Andar. Na atualidade nom pertence a coletivo nengum.

Ato na Comuna O ato terá lugar à partir das 20hs no Centro Social A Comuna e o autor estará acompanhado polo editor, Alberte Momán e os autores Laura Rey Pasandín e Luís Mazás.

 

https://www.facebook.com/ramiro.vidalalvarinho

¿Te gusta este artículo? ¡Compártelo!

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos necesarios están marcados *