Formulario de acceso protexido por Login Lockdown

 

00:01 – Limiar: Merche Martínez, cantante de Saday.

02:23 – Títulos de crédito iniciais.

04:20 – Ana María González Pazos (Tarántula – Valencia-).

09:33 – Carmen García (Evo -Barcelona-).

13:26 – Marilu (Neurosis, Halley, War, Bang, Alma Culter… -Bilbao-).

18:41 – Shelly (Malena y Belcebú -Madrid-).

23:31 – A reacción do público fronte á novidade do Rock feminino.

25:10 – Quen foi a primeira muller no Metal español? E na Arxentina?

28:04 – Azucena Martín Dorado (Santa, Azuzena -Madrid-). Fala súa nai, Conchita Loren.

36:55 – Leonor Marchesi (Púrpura -Arxentina-; Santa, Onlyrica, AlterBlu, etc. -Madrid-).

41:24 – Joana Amaro (Amaro -Barcelona-).

46:07 – Lupe Villar (Sangtraït -La Jonquera, Girona-).

48:49 – Yoly Aragón (Caín -Motril, Granada-).

55:00 – Gaby de Val (Yin Yang -Madrid-).

58:40 – Ángeles Lago (Crazy Cabuxa -Vigo, Pontevedra-).

01:03:33 – Daría Ras (Burgos).

01:09:04 – Bet (Gàrgola -Barcelona-).

01:12:47 Composición das escritas e visibilidade/responsabilidade dentro das súas bandas.

01:15:47 – Pléyade (banda, Pamplona).

01:23:25 – Saday (banda, Terrassa -Barcelona-).

01:30:25 -A axuda dos seus compañeiros masculinos e a relación entre mulleres.

01:37:05 – Machismo no Rock da época: experiencias, reflexións e episodios vividos.

01:45:25 -Atitudes sexistas entre os concertos. Incidente de Azucena en Santo Isidro (Santa, 1985).

01:55:25 -Galería de imaxes do público. A estética coma arma pra crebar moldes.

02:02:23 – Galería cronolóxica doutras cantantes e instrumentistas do Rock Duro espanhol.

02:02:47 – A maternidade coma opción vital e a súa influenza nas carreiras artísticas.

02:14:49 -Conclusións e sensacións da súa experiencia coma pioneiras e precursoras.

02:19:31 – Títulos de crédito finais.