• Músicas Esquecidas
  • Contacto

Login form protected by Login LockDown.


 

ALLOVA – MISTAKE Live , Estudios Mans, A Coruña, Spain

Allova 20

GALEGO (GZ)

ALLOVA é un proxecto de vangarda de música indie-electrónica con toques de Trip-Hop, creado entre Madrid e A Coruña e dirixido por Alla Mikhaylova (cantante, pianista e compositor de orixe rusa).

A música de ALLOVA crea paisaxes sonoras profundas coa voz hipnótica, potentes bases electrónicas, o piano e outros instrumentos acústicos. Cancións ricas en matices, con ritmo e forza, que manteñen ao espectador no estado de gozo da súa música.

Os concertos de ALLOVA destacan pola súa mestura orixinal de sons e ritmos electrónicos con sons acústicos dos instrumentos e a voz. A versatilidade da música de ALLOVA permite ofrecer actuacións en directo tanto só coma con outros músicos: sempre cunha gran traxectoria profesional.

A cantante, pianista e compositora, Alla Mikhaylova, comezou a súa vida como música na Rusia natal, onde estudou música clásica durante 10 anos. Ao chegar a España en 2009, especializouse en música moderna e jazz na Escola de Música Creativa de Madrid, mentres estudaba produción musical. Sempre interesado na música electrónica, ofrece sesións de DJ en varios lugares de Madrid.

O proxecto ALLOVA creouse en Madrid pero desenvolveuse en Coruña, en 2018. Actualmente está inmersa na gravación do seu primeiro disco que sairá a principios de 2021, ademais de ofrecer actuacións en directo ou en streaming a nivel nacional. O seu recente sinxelo “HOPE” recibiu boa crítica e crítica na prensa.

 

CASTELÁN.

ALLOVA es un proyecto vanguardista de música Indie-Electrónica con toques de Trip-Hop, creado entre Madrid y A Coruña y liderado por Alla Mikhaylova (cantante, pianista y compositora de origen ruso).

La música de ALLOVA crea profundos ambientes sonoros con la hipnótica voz, las potentes bases electrónicas, el piano y otros instrumentos acústicos. Canciones ricas en matices, con ritmo y fuerza, que mantienen al espectador en el estado de disfrute de su música.

Los directos de ALLOVA destacan por su original mezcla de sonidos electrónicos y beats con sonidos acústicos de los instrumentos y la voz.

La versatilidad de la música de ALLOVA da posibilidad de dar directos tanto en solitario, como con otros músicos: siempre de gran trayectoria profesional.

La cantante, pianista y compositora, Alla Mikhaylova, comenzó su vida como músico en su país natal, Rusia, donde estudió durante 10 años música clásica. Al llegar a España en 2009 se especializa en música moderna y jazz en la Escuela de Música Creativa de Madrid, a la vez de estudiar la producción musical. Siempre teniendo interés por música electrónica, ofrece sesiones de DJ en varios locales de Madrid.

El proyecto ALLOVA, se crea en Madrid pero se desarrolla en Coruña, en el año 2018.Actualmente está inmersa en la grabación de su primer álbum que saldrá a la luz a principios del 2021, a la vez de ofrecer las actuaciones en directo o streaming a nivel nacional. Su reciente single “HOPE” recibió buenas criticas y reseñas en la prensa.

Agenda Cultural de Lugo

Allova Live Sanfroidance, Lugo, Spain

1- Everything

2- Get away my way

3- My Secret Love

4- Hope

5- Now as one

6- Desperate Woman

 

IMG-20201207-WA0027

 

 

Allova – Hope (Official Visualizer)