• Músicas Esquecidas
  • Contacto

Login form protected by Login LockDown.


Leticia
A Agrupaçom Cultural O Facho de A Corunha convida-o a assistir aos seus ciclos de palestras públicas do período 2017-18

 

Palestra

O vindoiro dia 28 de novembro, a linguista e professora Leticia Eirín falará dentro do ciclo, Língua, Cultura e País”, com a palestra intitulada “Cantigas galego-portuguesas”.

Leticia Eirín (A Corunha, 1981), licenciou-se em Filoloxía Galega na Universidade da Corunha e doutorou-se nesta mesma universidade no ano 2012.

O seu trabalho de investigação está centrado na literatura medieval galego-portuguesa. Dentre as suas publicações destaca a edição da obra teatralAuto chamado dos Enfatriões, de Luís de Camões (Biblioteca-Arquivo Teatral Francisco Pillado Mayor, 2008), O cancioneiro de Mas MafaldoEdição crítica (Centro Ramón Piñeiro para a Investigação em Humanidades, 2014), em colaboração com Manuel Ferreiro, ou A visión do amor no cancioneiro de Don DenisEstudo e edição de 33 cantigas de amor (Edições Laiovento, 2015). Na actualidade é professora da Área de Filoloxías Galega e Portuguesa da Universidade da Corunha, participando em diversos projetos de investigação. Acadou o IX Premio de Inverstigación Concepción Arenal de Humanidades 2014 polo projeto Gossa.

 

Dia: 28 de novembro- Hora: 8 do serám 

Local: Portas Ártabras, R/ Sinagoga 22 

Cidade Velha . A Crunha